Don

Shah Rukh Khan sen bu işin kitabını yazmışsın. Biz de okuyoruz işte, elden ne gelir başka. 

Zaten efsane olan Don filminin Shah Rukh Khan''ın muazzam oyunculuğuyla tekrar seyirci ile buluşmasının ürünü olan bu film gizem - gerilim sarmalında sizleri kucaklıyor.

Filmin Afişi

Filmin Konusu:
Asya uyuşturucu kartellerinden birinde ikinci adam olan Don Malezya - Hindistan ağı üzerinden tüm Asya uyuşturucu ticaretini ele geçirmeyi hedeflemektedir. Ancak Interpol peşindedir. Özellikle Komiser Da Silva, Don'u yakalamaya ant içmiştir. Don ise bir şekilde Interpol'ün elinde kaçmayı hep başarmıştır. Bir gün Don, bir uyuşturucu alışverişi sonrası polisten kaçarken yaralanır. Komiser Da Silva kendisini bulur. Bölümdeki diğer polislere haber vermeden onu bir kliniğe yatırır ve adı Vijay olan Don'a tıpatıp benzeyen Vijay adlı bir sokak dansçısını Don'un yerine geçmeye ikna eder. Bu arada Don'un öldürdüğü birinin kardeşi olan Roma çoktan çeteye girmiş ve Don'u öldürmek için fırsat kollamaya başlamıştır.

Filmin sürprizini bozmadan konuyu ancak bu kadar özetleyebildim. Ancak Don bundan çok daha fazlası. Sırf yukarıda yazdığım çerçeveyi besleyen birbirinden farklı olan ama bir şekilde birbiri ile bağlantılı birden çok hikaye var. 

Film sadece bir kez izleyip hevesinizi alabileceğiniz bir film değil. Şahsen ben sanıyorum ki beş kere izledim. Sonunu bilmeme rağmen aldığım keyfin düştüğünü hiç görmedim.

Tabii yukarıda Shah Rukh Khan'a övgü dizdik ama filmin kadrosu yıldızlar kadrosu gibi. Priyanka Chopra, Boman Irani, Om Puri, Arjun Rampal gibi isimler filmi epey zenginleştirmiş. Her oyuncu devleşmiş. 

Müzikler, klipler filmin görsel zenginliğine zenginlik katmış. Filmden en sevdiğim şarkıyı aşağıya bırakıyorum. Şimdiden iyi seyirler herkese :)


Yorumlar